top of page

1. Passion makes perfect


indoor design

Hoe combineer je verschillende passies in je job? Goeie vraag! Ik waag alvast een poging tijdens deze werkveldstage. WOO HAH!

Naam: Liselotte

Leeftijd: make an educated guess ;-)

Woonplaats: Bredene

Job: (al 12 jaar) fulltime lector bij Vives, SAW; Opleiding: Licentiate klinische psychologie en Sportpsychologie; Oprichter van Monstergolf vzw.


Keer eké wére. Dat van die 'passies' hierboven, weet je nog?

Mijn opleidingen verraden er alvast 1, nl. mijn interesse in de complexiteit van de psyche van de mens, in haar mysteries, en in de verrassende uniciteit van elk individu. Passie N°2 is in tegenstelling tot de voorgaande een fysieke. Ik ben een fervent golfsurfer. Als je me zoekt, dan start je best in de Noordzee.

De unieke combo? Die vond ik in wat men in het Engels 'surf therapy' noemt. Verder lezen over 'surf therapy'? Dat kan in de volgende Blog post.


Foto: Tuur Uyttenhove

bottom of page